اسکاچ پرداختکاری چیست؟

اسکاچ های پرداختکاری از جمله ابزارهای بسیار کاربردی در صنعت لوازم پرداختکاری و پولیش کاری میباشد که برای ساخت این محصول بی نظیر از قطعه های برش خورده شده اسکاچ های صنعتی با زبری های بسیار مختلف استفاده شده است. اسکاچ های صنعتی از جمله محصولاتی هستند که به صورت ثابت و قابل حمل استفاده میگردند. محصولات اسکاچ صنعتی قابل حمل به سنگ های فرز بسته شده و اسکاچ های قابل حمل آن نیز به دستگاه های دیواری، گیلانس یا موشکی بسته میشود. اگر بخواهیم جنس اسکاچ های پرداختکاری را برای شما شرح دهیم میتوان گفت این اسکاچ های پرداختکاری از پره های اسکاچ و یک بوش، که به جنس چوب است تولید شده و ارتفاع این ابزارها بسیار متفاوت است. و یکی از از کاربرد های اصلی این اسکاچ تمیز نمودن سطوح مختلف فلزی، چوبی، برنجی، مس، آلومینیوم، چدن و غیره میباشد. اسکاچ های پرداختکاری دارای انواع مختلفی هستند که اینبار میخواهیم درخصوص اسکاچ پرداختکاری سنباده هزارلا برای شما توضیح دهیم. پس با تک ستاره پولیش همراه باشید.

اسکاچ سنباده هزارلا

اسکاچ سنباده هزارلا

اسکاچ سنباده هزارلا

اسکاچ سنباده هزارلا همانطور که گفته شد زیر مجموعه اسکاچ پرداختکاری میباشد که وظیفه اصلی آن پولیش کاری و براق نمودن سطوح فلزی، چوبی، مس، آلومینیوم، چدن و غیره میباشد یکی از تفاوت های اصلی اسکاچ سنباده هزارلا با اسکاچ هزارلا در جنس آن است به گونه ای که در این محصول علاوه بر سنباده، اسکاچ نیز بکار رفته است که میتواند به بهترین شکل میتواند یک لایه ای را از روی سطوح بردارد و میتواند به بخش های عمقی و درزها و همچنین سطوح ناهموار دسترسی داشته باشد. این محصول دارای گریدهای 80، 100،120 و غیره است و بر اساس نیاز مشتری تهیه و تولید میگردد. اسکاچ سنباده ای هزارلا به راحتی بر روی دستگاه های پرداختکاری و پولیش کاری بسته میگردد و میتواند محصولات مورد نیاز کاربران را لایه برداری نماید. لازم به ذکر است است لایه برداری با استفاده از این محصول به صورت متوسط بوده و به هیچ عنوان به محصولات آسیبی وارد نمیکند.

نحوه کار اسکاچ سنباده هزارلا

همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد از اسکاچ های سنباده هزارلا در مرحله های پایانی سنباده زنی استفاده میگردد و برای محصولاتی که دارای سطوح خشن و ناهموار هستند استفاده میشود که هنگام استفاده نمودن از این محصول به وضوح تغییرات ایجاد شده را مشاهده خواهید کرد. اسکاچ سنباده هزارلا بر روی دستگاه بسته میشود و میتواند تمامی سطوح ذکر شده را لایه برداری نماید. این محصول قدرت سایندگی بسیار بالایی داشته و افرادی که دارای فعالیتهای صنعتی هستند از آن استفاده میکنند.

تفاوت اسکاچ سنباده هزارلا ، سنباده چتری هزارلا ، اسکاچ هزالا

یکی از اصلی ترین تفاوت این سه محصول در میزان قدرت باروری آنها است به گونه ای که اسکاچ ها میتوانند با بسیار بیشتری را به نسبت سنباده بردارند ومیزان فرم دهی قطعاتی که با لوازم پرداختکاری از جمله اسکاچ استفاده میکنند بیشتر است. کارایی این سه محصول به صورتی قابل مشاهده است که میتوانید در حین خرید از وجه تمایز اسکاچ سنباده هزارلا، اسکاچ چتری هزارلا و اسکاچ هزارلا آگاه شوید. جهت خرید لوازم های پرداختکاری ما به شما این سه محصول را پیشنهاد میکنیم.

کاربرد اسکاچ سنباده هزارلا

  • جهت استفاده کاربردهای خاص و کارهای حرفه ای
  • قیمتی مقرون به صرفه
  • فرم دهی اشکال و لایه برداری سطوح ناهموار و خشن

قیمت و خرید اسکاچ سنباده هزارلا

مجموعه تک ستاره پولیش یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین توزیع کننده های محصولات لوازم پرداختکاری، دستگاه پرداختکاری، گیلانس پرداختکاری میباشد که عزیزان میتوانید جهت خرید محصولات مورد نظر با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا همکاران ما بتوانند بهترین مشاوره را به شما  ارائه دهند. بی شک تک ستاره پولیش توزیع کننده انواع محصولات به صورت تک و عمده میباشد.