دستگاه پرداختکاری خرطومی

دستگاه پرداختکاری خرطومی (پرتابل)

  • قابلیت حمل آسان
  • انعطاف زیاد در پرداخت کاری
  • قیمت مناسب

همه افرادی که در مشاغل صنعتی مشغول به کار هستند برای تهیه دستگاه های پرداختکاری باید راهنمای خرید دستگاه پرداختکاری خرطومی را مطالعه نمایند. زیرا هر کدام از دستگاه ها بسته به محیط و محصولات، دارای عملکرد و ویژگی های متفاوتی هستند. پس قبل از خرید کالای مورد نظر حتما از یک فرد متخصص در این زمینه اطلاعات کافی را بگیرید. فروشگاه تک ستاره پولیش یکی از فروشگاه های تولید کننده و قدیمی در حوزه فروش انواع دستگاه های پرداختکاری، محصولات پرداختکاری و پولیش کاری میباشد که بسته به نیاز خود میتوانید محصولی باکیفیت و قیمت مناسب را تهیه نمایید. در ادامه به توضیح دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل میپردازیم.

دستگاه پرداختکاری خرطومی

دستگاه پرداختکاری خرطومی

دستگاه پرداختکاری خرطومی ( پرتابل) چیست؟

دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل را با نام دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل نیز میشناسند. این دستگاه قابل حمل بوده و به وسیله این دستگاه میتوانید عملیات پولیش کاری، لایه برداری را انجام دهید. برای آنکه بتوانید از این محصول پرکاربرد استفاده نمایید میتوانید به صورت ثابت در مکانی قرار دهید و از آن استفاده نمایید. در ادامه به مشخصات این دستگاه پرداختکاری میپردازیم.

مشخصات دستگاه پرداختکاری خرطومی ( پرتابل)

قبل از آنکه به مشخصات دستگاه خرطومی پرتابل بپردازیم باید بگوییم که این محصول شباهت بسیاری به دستگاه پرداختکاری پرتابل شلنگی دارد. از جمله مشخصات دستگاه پرداختکاری خرطومی میتوان به چرخش 400 الی 10000 دور در دقیقه آن اشاره نمود. البته باید بگوییم که چرخش این محصول با توجه به مدل و برند تولید کننده آن نیز بستگی دارد. این دستگاه به دلیل قابل حمل بودن میتواند در مکان های مختلفی استفاده گردد. دستگاه های خرطومی به وسیله وات آنها مشخص میشود پس به طور قطعی نمیتوان در خصوص مشخصات آن توضیحی داد.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل

  • از اجزای تشکیل دهنده دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل میتوان به:
  • یک عدد الکتروموتور در داخل پوسته چدنی با قدرت 1.5 اسب با پروانه خنک کننده و بلبرینگ ها در دو طرف اشاره نمود.
  • از اجزای بیرونی این دستگاه پرداختکاری میتوان به دسته بیرونی اشاره نمود که امکان جابه جایی دستگاه را آسان تر میکند.
  • اگر به این محصول توجه کرده باشید شلنگی باکیفیت و طول دو متر را مشاهده میکنید که به بدنه متصل شده است. خرطوم استفاده شده در دستگاه پرداختکاری خرطومی فلزی بوده و دارای سه نظام میباشد. جنس این خرطوم بسیار با دوام و مقاوم میباشد که در برش محصولات نقش بسیار مهمی دارد. خرطوم این محصول قابل انعطاف بوده  و در جهت های مختلف میتوانید از آن استفاده نمایید.
  • بدنه دستگاه خرطومی از فلز بسیار مقاوم و مستحکم میباشد که در طولانی مدت میتوانید از آن استفاده نمایید. همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد این دستگاه قابل حمل بوده و میتوانید وسیله و یا قطعه های بزرگ با وزن زیاد را بر روی آن قرار دهید و عمل پرداختکاری و یا برش کاری را بدون هیچگونه عیب و نقصی بر روی آن انجام دهید.
  • وجود پایه های دستگاه خرطومی پرتابل باعث میگردد تا دستگاه به طور کامل در محل مورد نظر فیکس شود باید بگوییم که در پایینی ترین بخش از پایه ها، قسمت پلاستیکی و یا لاستیکی مشاهده میگردد که مانع از لیز خوردن و جابه جایی دستگاه میشود.
  • پایه های فلزی و پلاستیکی در دستگاه های موشکی نیز قابل مشاهده است این دو محصول از لحاظ ویژگی شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند. تنها تفاوتی که میتوان بین این دو دستگاه به آن اشاره نمود وزن و ابعاد آنها میباشد که دستگاه های موشکی دارای وزن سنگین تر و ابعاد بزرگتری هستند.

کاربرد دستگاه پرداختکاری خرطومی ( پرتابل)

تمام محصولات پرداختکاری از جمله دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل دارای کاربردهای مختلفی هستند که افراد بسته نیاز و حیطه کاری خود محصول پرداختکاری مورد نظر خود را انتخاب و تهیه میکنند. دستگاه پرداختکاری خرطومی پرتابل نیز فقط برای پرداختکاری استفاده نمیشود میتوانید از این محصول کاربردی برای برش، سنباده زنی، حکاکی استفاده نمایید.

توصیه تک ستاره پولیش به کارخانه ها و کارگاه های پرداختکاری این است که حداقل یک دستگاه خرطومی پرتابل در محیط کار خود داشته باشند زیرا در سرعت تولید و عرضه محصولات را افزایش میدهد. همین امر سبب میگردد تا محصولات بیشتری را بتوانید در مدت زمان کوتاهی به بازار عرضه نمایید. از مزیت های بی نظیر این دستگاه این است که میتوانید لوازم های جانبی از جمله برش، پرداخت، سنباده ها، نمدها، گیلانس های مختلف را به آن متصل نمایید و از کاربردهای متنوع آن بهره مند گردید.

نتیجه گیری

با توجه به گسترش تکنولوژی، دستگاه های پرداختکاری صنعتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا هر کدام از این دستگاه ها برای قطعات خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. دستگاه های پرداختکاری که میتوانید از مجموعه تک ستاره پولیش تهیه نمایید شامل دستگاه پرداختکاری خرطومی( پرتابل)، انواع دستگاه پرداختکاری موشکی شامل تک فاز، دستگاه پرداختکاری سه فاز، دستگاه پرداختکاری ایستاده میباشد. جهت ثبت سفارش و مشاوره با ما در ارتباط باشید.