دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز

دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز یکی از نمونه های دستگاه پرداختکاری میباشد. که جهت پرداختکاری انواع محصولات از جمله ظروف استیل، برنج، مس، آلومینیوم و غیره استفاده میگردد. دستگاه پرداختکاری تک فاز یکی از دستگاه هایی است که در چندین سال گذشته از کشورهای خارجی نظیر آلمان و انگلیس به صورت دست دوم وارد کشور میشد اما 20 سالی است که تولید کنندگان ایرانی با کپی و مونتاژ نمودن این دستگاه توانسته اند نمونه ایرانی آن را وارد بازارهای ایرانی کنند.

دستگاه های پرداختکاری موشکی به دستگاه سوسماری نیز شناخته میگردد. این محصول بی نظیر از لحاظ شکل ظاهری آن را مشاهده کرده باشید دارای دو شفت است. و افراد میتوانند این دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز را به دلیل سبک بودن آن را در محیط های مختلف جابه جا نمایند و برای کارهای کوچک و بزرگ خود استفاده کنند.

دستگاه پرداختکاری تک فاز

دستگاه پرداختکاری تک فاز

هنگام خریداری این دستگاه باید برق کارگاه را هم در نظر بگیرید به عنوان مثال اگر کارگاه های پرداختکاری برق تک فاز داشته باشد باید از دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز با توان 3.5 اسب استفاده نمایید که همین امر سبب میگردد تا کاربران و خریداران بر اساس نوع کار و عملکرد خود و همچنین امکانات کارگاه دستگاه موشکی خود را انتخاب نمایند این نکته را نیز باید یاد آور شد که اگر در کارگاهی از برق سه فاز استفاده گردد . باید با توجه به عملکرد، برق کارگاه و بودجه خود دستگاه پرداختکاری موشکی با توان 15 اسب سه فاز را تهیه نمایید. عزیزان میتوانید ملزومات پرداختکاری و لوازم پرداختکاری را از سایت تک ستاره پولیش تهیه نمایید.

ویژگی های دستگاه پرداختکاری تک فاز تک ستاره پولیش

همه محصولات از جمله دستگاه پرداختکاری تک فاز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در خین خرید کردن حتما باید به آنها توجه نمایید.  در فروشگاه تک ستاره پولیش تمام دستگاه های پرداختکاری دارای گارانتی و ضمانتامه معتبر میباشند که با اطمینان خاطر میتوانید از ان استفاده نمایید. در ادامه به ویژگی های این محصول میپردازیم.

  • در دستگاه هایی که فروشگاه تک ستاره پولیش توزیع میکند. دستگاه های پرداختکاری تک فاز دارای پایه جدا در دستگاه دارند و این محصول در محیط های مختلف میتواند قرار گیرد.
  • دستگاه پرداختکاری تک فاز دارای پیچ های بیرونی بوده که به جهت دسترسی بسیار آسان برای سرویس های دوره ای و جابه جایی میباشد.
  • این دستگاه دارای پایه های ضد آب و عایق بندی شده بوده که در هنگام بتن ریزی یا گچ ریزی برای ثابت نگه داشتن دستگاه، به هیچ عنوان رطوبت به داخل آن وارد نمیگردد و به دلیل ورود پیدا نکردن رطوبت به داخل دستگاه باعث میشود تا دستگاه از عمر بسیار بالاتری برخوردار گردد.
  • آچارهای این محصول از جنس چدن نشکن میباشند.
  • مهره هایی که در فروشگاه تک ستاره پولیش استفاده میگردد شش ضلعی و بسیار مقاوم بوده که با آچارهای معمولی نیز میتوانید استفاده نمایید.
ویژگی دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز

ویژگی دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز

نکته مهم در دستگاه پرداختکاری تک فاز و لوازم پرداختکاری

  • نکته ای که باید در دستگاه پرداختکاری به آن توجه نمایید این است که تمامی دستگاه هایی که در ایبن محصول استفاده شده است سریال نامبر منحصر به فردی داشته و در صورت هرگونه ضربه و آسیب های پیش بینی نشده احتمال شکستگی دارند. میتوانید با یک تماس کوتاه، شماره سریال قطعه مورد نظر خود را برای دستگاه پرداختکاری سفارش دهید و با توجه به نام سریال آن قطعه برایتان ارسال میگردد.
  • دستگاه پرداختکاری تک فاز تک ستاره پولیش یک قطعه اضافی برای نصب نمودن محافظ دارد.
  • قطعه اضافی که در دستگاه پرداختکاری قرار گرفته است، به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار میگیرد.

بهترین دستگاه پرداختکاری

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین سوالاتی که خریداران ما از ما سوال میپرسند این است که بهترین دستگاه پرداختکاری چه نام دارد؟ باید در جواب به شما عزیزان بگوییم که بهترین دستگاه پرداختکاری، دستگاه پرداختکاری پرتابل موشکی قابل حمل میباشد که این محصولات به صورت تک فاز و سه فاز در فروشگاه تک ستاره پولیش به فروش میرسد. از جمله قابلیت های کاربردی در این محصول این است که به آسانی قابل حمل و جا به جا میگردد و برای مصارف برزگ و کوچک میتوانید از آن استفاده نمایید.

اختلاف قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی

همیشه در تمامی دستگاه های برقی از جمله دستگاه پرداختکاری موشکی، اختلاف قیمت وجود دارد. پس این امر بسیار طبیعی میباشد. میتوانیم برای شما مثال ساده ای بزنیم که برای دستگاه سه فاز عموما از سیم های بسیار بیشتری استفاده میگردد و برعکس برای دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز نیز تعداد سیم های کمتری استفاده میشود. همین دلیل است که بزرگی دستگاه پرداختکاری موشکی به طور معمولی به دلیل وجود سیم های بسیار است. میتوان گفت، اختلاف قیمت برای انواع این دستگاه ها حدود یک الی دو میلیون تومان میباشد. این مسیله بدین دلیل است که سیم پیچی، حجم دستگاه و لوازم برقی سبب افزایش و کاهش این محصول میگردد. به جرعت میتوان گفت دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز به دلیل هزینه لوازم برقی آن ، به نسبت تک فاز بیشتر است.

مشخصه فنی دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز

  • ارتفاع دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز 95 سانتی متر میباشد.
  • عرض دستگاه پرداختکاری 100 سانتیمتر است.
  • قدرت دستگاه 4 کیلو وات یا 5.5 اسب بخار میباشد.
  • تعداد دور دستگاه دارای دو دور است.
  • سرعت دور اول 1450
  • سرعت دور دوم 2900
  • حرارت تولید شده در قسمت پوسشته 60 الی 70 میباشد.
  • رزوه مهره ها دارای نوع کبریتی میباشد.
  • فرکانس دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز 50 هرتز میباشد.
مشخصه فنی دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز

مشخصه فنی دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز

گارانتی دستگاه پرداختکاری تک فاز تک ستاره پولیش

افراد هنگامی که میخواهند محصولی را خریداری نمایند به گارانتی کالا توجه میکنند. دستگاه پرداختکاری تک ستاره پولیش دارای ضمانتنامه و گارانتی بسیار معتبر است و خریداران میتوانند با خیالی راحت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند که همین گارانتی داشتن یک محصول سبب اطمینان و رضایت هر چه بیشتر افراد میشود. در مجموعه تک ستاره پولیش اگر تمایل داشتید میتوانید دستگاه دست دوم هم خریداری نمایید که کارشناسان ما در این حوزه کمک بسیار زیادی به کاربران میکنند.

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز

همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز با دستگاه های دیگر دارای قیمت متغیر بوده است. افراد میتوانید جهت خرید محصول مورد نظر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در فروشگاه تک ستاره پولیش میتوانید قیمت انواع محصولات پرداختکاری نظیر گیلانس پرداختکاری، سنباده پرداختکاری، فرچه کنفی، فرچه سیمی، اسکاچ پرداختکاری، نمد پرداختکاری و غیره را تهیه نمایید. تمامی محصولات ذکر شده در دستگاه پرداختکاری تک فاز استفاده میگردد.

امیدوارم تا انتهای این مقاله توانسته باشیم شما را با دستگاه پرداختماری تک فاز آشنا کرده باشیم.