نمد پرداختکاری از سری ملزومات پرداخت و سنباده زنی سطوح است، بطوری که نبود آن می تواند سرعت و کیفیت کار پرداخت را تحت تاثیر منفی خود قرار دهد. البته نمد پرداختکاری به خودی خود برای سنباده زنی کافی نیست، بلکه یکی از اصلی ترین تجهیزات یا مواد اولیه ای است که در کنار دیگر مواد، امر سنباده زنی را ممکن می سازد.

جنس نمد پرداختکاری

بدون شک نام نمد برای شما آشناست و تابحال با شکل های مختلفی از آن سروکار داشته اید؛ این محصول نیز دقیقا از همان جنس است، با این تفاوت که کاربری صنعتی دارد و در شکل و ابعاد خاصی تولید و عرضه می شود. نمدها نوعی پارچه هستند که میزان مقاومت بیشتری نسبت به کشش، سایش، عوامل مختلف فیزیکی و شیمیایی دارند، از این رو انتظارات صنعتگران را برآورده می نمایند.

نمدها از لحاظ نوع الیاف، میزان مقاومت خود در برابر آسیب، کاربرد، ضخامت و بسیاری از دیگر ویژگی های مهم، با یکدیگر متفاوت هستند، پس لازم است هر یک از افراد فعال در حوزه های صنعتی، به این موضوع اشراف داشته باشند و با بهره مندی از شناخت مناسبی نسبت به نمدها، دست به خرید بزنند. از آنجایی که نمد، بیشتر در کسب و کارهای مرتبط با فلزات استفاده می شود، شناخت انواع آن برای فعالان این حوزه، اهمیت بسیار بیشتری نسبت به سایرین دارد.

نمد برای پرداختکاری چه چیزهایی کاربرد دارد؟

بیشتر کاربری نمد در پرداختکاری وسایل و محصولات فلزی است، این یعنی اغلب کالاهای استیل، آهنی، آلومینیومی، مس، برنج و نقره پس از پرداختکاری به وسیله نمد، به بازار عرضه می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. با این تفاسیر می توان دریافت که کاربرد نمد به چه مقدار گسترده و حائز اهمیت است. بسیاری از کالاهای فلزی که روزانه با آنها سروکار داریم، از جنس آلومینیوم، برنج، استیل و یا مس هستند، از اصلی ترین آنها می توان به لوستر، وسایل روشنایی، چراغ ها و تیرهای برق، قاشق و چنگال، وسایل آشپزی، دستگیره های درب، بدنه درب ها و… اشاره داشت.

تمامی کالاهای نام برده شده در یکی از مراحل تولید خود، توسط نمد پرداختکاری سنباده زنی شده اند تا به شکل قابل استفاده در آیند؛ این روش از پرداختکاری کیفیت محصولات را به مقدار زیادی افزایش می دهد، همینطور برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ صرفه اقتصادی قابل تاملی دارد و آنها را در شرایط بهتری قرار می دهد.

نقش نمد پرداختکاری در صنعت

باید در نظر داشت که نمد پرداختکاری وسیله ای واسطه ای است، یعنی خود به شکل مستقیم به دست مصرف کننده نهایی نمی رسد، بلکه در صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و در کالای نهایی عرضه شده، نقش سازندگی دارد.

این موضوع باعث می شود دسترسی عمده و آسان به آن، اهمیت زیادی برای مشاغل صنعتی پیدا کند، زیرا بدین شکل آنها قادر می شوند امور خود را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهند و همینطور هزینه های پایینتری را نیز برای تولید محصولاتشان بپردازند. نکته بسیار مهم دیگر این است که در پی تولید ارزان قیمت و کم هزینه محصولات، امکان عرضه ارزان آنها نیز فراهم می شود، اما این یعنی چه؟

زمانی که یک تولید کننده بتواند هزینه های جاری شغل خود را کاهش دهد و با پرداخت مبالغ کمتری، کالای هدفش را تولید کند، شرایط بهتری برای عرضه آن به بازار خواهد داشت. در بازار رقابتی امروز یکی از ملاک های مهمی که در کنار کیفیت، مورد توجه مشتریان قرار دارد و احتمال خرید را افزایش یا کاهش می دهد، قیمت گذاری محصولات می باشد. استفاده از نمد پرداختکاری مزایایی این امر را محقق می کند و در ادامه آن شرایط زیر پیش می آید.

  • عرضه محصولات با قیمت پایینتر نسبت به رقبا
  • افزایش توجه و احتمال خرید مشتریان نسبت به محصول
  • بالا رفتن میزان تقاضا
  • فروش عمده و به یکباره مقدار زیادی از محصولات تولید شده
  • بازگشت وجوه پرداخت شده به همراه سود به چرخه تولید در سریعترین زمان ممکن

پرداختکاری با نمد چه مزایای کیفی را به دنبال دارد؟

  • بسیاری از کالاهای فلزی امروزی می بایست عاری از خاصیت رسانایی الکتریکی باشند، نمد این کار را انجام می دهد و مقاومت فلزات به رسانایی را به مقدار زیادی افزایش می دهد
  • با بالا بردن مقاومت محصولات در برابر عوامل آسیب رسان فیزیکی و شیمیایی، طول عمر آنها را افزایش داده و از زنگ ضدگی و پوسیدگی جلوگیری می کند
  • مقاومت در برابر سایش و تغییر شکل در گذر زمان را نیز افزایش می دهد
  • موجب ایجاد ظاهری جذابتر و زیباتر می شود که مسئله ای مهم در رابطه با افزایش فروش کالاهای زینتی است
  • لایه ای نازک را بر روی سطح محصول ایجاد می کند که مقاوم در برابر خوردگی است
  • موجب ایجاد سطحی براق و شفاف می شود

خرید نمد پرداختکاری درجه یک

در تک ستاره پولیش امکان تهیه انواع مختلفی از نمدهای پرداختکاری وجود دارد؛ این محصولات همگی دارای گرید A کیفی هستند و بالاترین کارایی ممکن را دارند. برخی از محصولات موجود تولید شرکت های داخلی و برخی دیگر وارداتی هستند؛ این محصولات بر اساس دسته بندی مشخص شده اند تا حق انتخاب بیشتری در اختیار خریدار قرار داشته باشد و با اطلاع کاملی نسبت به سفارش اقدام نماید.

فروشگاه لوازم پرداختکاری تهران پولیش علاوه بر نمدها، در زمینه عرضه دیگر مواد اولیه مانند حلال آب چسب نمد پرداختکاری و حتی دستگاه های پرداختکاری نی فعالیت دارد. در کنار همه اینها، خدمات مشاوره ای نیز به متقاضیان خرید عرضه می شود که به نوبه خود، ایده آل و سودبخش است و باعث جلب رضایت حداکثری مشتریان می شود.