دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز

دستگاه های پرداختکاری موشکی سه فاز یکی از دستگاه های پرداختکاری بسیار کاربردی در صنعت پولیشکاری و پرداختکاری میباشد. امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده نمودن افراد از ابزار و وسیله های مختلف باعث شده است تا وسیله های مختلفی از جمله لوازم پرداختکاری با مدل های متفاوت تولید شود، که هر کدام از آنها برای انجام کارهای به خصوصی استفاده گردد. دستگاه پرداختکاری دارای انواع مختلفی به نام های دستگاه پرداختکاری تک فاز و دستگاه پرداختکاری سه فاز است.  دستگاه های پرداختکاری برای انواع محصولاتی نظیر استیل، برنج، مس، آلومینیوم، چدن و غیره استفاده میگردد. یکی از مزیت های خرید از مجموعه تک ستاره پولیش این است که در صورت خرابی کلید دودور در دستگاه پرداختکاری سه فاز میتوانید کلید مورد نظر خود را از این دستگاه تهیه نمایید. در ادامه به بررسی این محصول پرکاربرد میپردازیم.

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز

دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز

توان مصرفی دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز

تمام دستگاه های پرداختکاری با توجه به برق مصرفی که در کارگاه ها میباشد، استفاده میگردد بدین صورت که اگر در کارگاه‌های پرداختکاری برق سه فاز استفاده شده باشد باید برای کارگاه خود از دستگاه موشکی سه فاز استفاده نمایید که توان 10 اسب، 15 اسب، 20 اسب و 25 اسب دارد.

هم چنین اما اگر در کارگاه هایی از برق مصرفی تک فاز استفاده گردد باید از دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز استفاده نمایید که دارای توان 3.5 اسب و 5.5 اسب باشد.

طریقه کار کردن دستگاه پرداختکاری سه فاز

شاید برایتان سوال باشد که طریقه کارکردن دستگاه پرداختکاری سه فاز به چه صورت است که در ادامه به آن میپردازیم. در ابتدا برای کار کردن با این دستگاه باید موارد ایمنی را رعایت نمایید و در وهله اول باید کابل دستگاه را به برق متصل نمایید و این نکته را باید در نظر داشته باشید که قبل از روشن نمودن دستگاه، کلید دستگاه حتما باید در حالت 0 و یا خاموش(Off) باشد. هنگام اطمینان داشتن از این مرحله گیلانس پرداختکاری مورد نظر خود را داخل شفت قرار دهیدو پولک ها را در کنار گیلانس بگذارید. سپس مهره دستگاه را محکم کنید. دستگاه پرداختکاری را در حالت 1 یا در حالت دور اول قرار داده  و مقداری از واکس را بر روی گیلانس در حال چرخش بکشید. هنگامی که گیلانس با استفاده از دستگاه میچرخد بر اثر حرارتی که ایجاد میشود مقداری از واکس به گیلانس چسبیده و تازه کار شروع میشود.

مشخصه فنی دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز

  • ارتفاع دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز 105 سانتی متر میباشد.
  • عرض دستگاه پرداختکاری140 سانتی متر است.
  • وزن دستگاه 100 کیلو بوده و دارای قدرت 10 اسب، 15 اسب، 20 اسب، 25 اسب میباشد.
  • تعداد دور دستگاه داری دو دور است.
  • سرعت دور اول 1450
  • سرعت دور دوم 2950
  • رزوه مهره ها دارای دنده درشت( استاندارد) میباشد.

ویژگی دستگاه پرداختکاری سه فاز تک ستاره پولیش

تمام دستگاه هایی که خریداری میکنید دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند که دستگاه پرداختکاری سه فاز نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد. لازم به ذکر است دستگاه هایی که در فروشگاه تک ستاره پولیش به فروش میرسد دارای گارانتی بوده و میتوانید با خیال راحت از خرید خود اطمینان لازم را داشته باشید.

  • در دستگاه هایی که فروشگاه تک ستاره پولیش توزیع میکند. دستگاه های پرداختکاری سه فاز دارای پایه جدا در دستگاه دارند و این محصول در محیط های مختلف میتواند قرار گیرد.
  • دستگاه پرداختکاری سه فاز دارای پیچ های بیرونی بوده که به جهت دسترسی بسیار آسان برای سرویس های دوره ای و جابه جایی میباشد.
  • این دستگاه دارای پایه های ضد آب و عایق بندی شده بوده که در هنگام بتن ریزی یا گچ ریزی برای ثابت نگه داشتن دستگاه، به هیچ عنوان رطوبت به داخل آن وارد نمیگردد و به دلیل ورود پیدا نکردن رطوبت به داخل دستگاه باعث میشود تا دستگاه از عمر بسیار بالاتری برخوردار گردد.
  • آچارهای این محصول از جنس چدن نشکن میباشند.
  • مهره هایی که در فروشگاه تک ستاره پولیش استفاده میگردد شش ضلعی و بسیار مقاوم بوده که با آچارهای معمولی نیز میتوانید استفاده نمایید.
  • در صورت خرابی کلید دودور در دستگاه پرداختکاری سه فاز میتوانید از خود مجموعه کلید مورد نظر خود را تهیه نمایید.

کلید دستگاه پرداختکاری سه فاز
کلید دودور دستگاه پرداختکاری
دستگاه کلید دودور سه فاز

نکته های مهم در دستگاه پرداختکاری سه فاز و لوازم پرداختکاری

  • یکی از مزیت های استفاده نمودن از دستگاه پرداختکاری سه فاز در مجموعه تک ستاره پولیش این است که این وسیله ها دارای شماره سریال بوده و هنگامی که قطعه ای از این دستگاه آسیب و یا خراشی وارد گردد میتوانید با تماس گرفتن به خدمات پس از فروش این دستگاه، قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید و با توجه به نام سریال، قطعه مورد نظر ارسال میگردد.
  • دستگاه پرداختکاری سه فاز یک قطعه اضافی برای نصب نمودن محافظ را دارد.
  • قطعه اضافی که برای دستگاه پرداختکاری استفاده میگردد به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار داده میشود.

گارانتی دستگاه پرداختکاری سه فاز تک ستاره پولیش

تمام دستگاه هایی که در مجموعه تک ستاره پولیش به فروش میرسد دارای گارانتی میباشد و افراد میتوانند با اطمینان محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

اختلاف قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز

همیشه اختلاف قیمت در تمام دستگاه های پرداختکاری موشکی از جمله سه فاز وجود دارد. بدین صورت که در دستگاه های پرداخت کاری موشکی سه فاز از مقدار سیمی که استفاده شده است بیشتر است و طبیعی است که دستگاه دارای حجم بزرگ باشد تا بتواند مقدار آن سیم ها را در داخل خود بگنجاند. اما در دستگاه های پرداختکاری تک فاز از مقدار سیمی که در داخل دستگاه استفاده میگردد کمتر است و حجم و ابعاد دستگاه به نسبت دستگاه موشکی سه فاز کمتر و کوچکتر میباشد.

و اما در خصوص هزینه میتوان گفت هزینه دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز با دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز به طبع یک یا دو میلیون تفاوت دارد آن هم به دلیل سیم پیچی و حجم این دستگاه پرداختکاری میباشد. دستگاه های سه فاز به نسبت دستاه پرداختکاری دیگر دارای هزینه بیشتری است.

قیمت دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز

فروشگاه تک ستاره پولیش یکی از فروشگاه های قدیمی و معتبر در زمینه فروش انواع دستگاه های پرداختکاری تک  فاز و دستگاه پرداختکاری سه فاز میباشد. همچنین محصولاتی که میتوانید در حوزه صنعت پرداخت کاری و پولیش کاری از آنها استفاده نمایید را میتوانید از این فروشگاه تهیه نمایید. از جمله محصولاتی که در این فروشگاه توزیع میگردد شامل گیلانس پرداختکاری، فرچه پرداختکاری، واکس پولیش، سنباده پرداختکاری، فیبرونکس، انواع اسید صنعتی، پد پشت کرکی و غیره میباشد. جهت مشاوره و خرید محصول مورد نظر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.