فروش لوازم پرداختکاری در تهران

مجموعه تک ستاره پولیش یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در توزیع و تولید انواع محصولات پرداختکاری و پولیش کاری، دستگاه های پرداختکاری میباشد. این مجموعه توانسته است باتوجه به نیاز مشتریان خود، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را  ارائه دهد. در ادامه به بررسی کلی انواع محصولات این مجموعه میپردازیم. با تک ستاره پولیش همراه باشید.

دستگاه پرداختکاری

دستگاه پرداختکاری

آموزش کار با لوازم پرداختکاری

همانطور که میدانید لوازم پرداختکاری یکی از اصلی ترین محصولاتی است که هر صاحب کسب و کاری میتواند از آن بهره ببرد. دستگاه پرداختکاری موشکی شامل دو نوع به نام های دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز میباشد که میتوانید از این مجموعه بر اساس نیاز خود دستگاه مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

پس از خرید دستگاه پرداختکاری مورد نیاز، نوبت به خرید گیلانس میرسد که در کنار گیلانس پرداختکاری باید به سراغ واکس پرداختکاری بروید چون بدون واکس پرداختکاری عملیات شما بر روی محصول مور نظر، بی نتیجه می ماند.  واکس های پرداختکاری دارای انواع مختلفی هستند که هر نوع واکس متناسب با محصول خاصی استفاده میگردد. به عنوان مثال میتوانیم بگوییم اگر برای استیل، از واکس پرداختکاری استفاده میکنید باید از واکس متناسب با استیل استفاده نمایید.

دستگاه پرداختکاری موشکی

دستگاه پرداختکاری موشکی

اگر کار شما آهن باشد حتما باید از نمد پرداختکاری استفاده نمایید. پس از آنکه محصولات مورد نیاز را تهیه نمودید اینبار به سراغ آن میرویم که گیلانس، واکس گیلانس را بر روی قطعه بگیریم که در حین چرخیدن واکس پولیش با گیلانس در تماس باشد. این عمل سبب میگردد تا گرما و سرعتی که ایجاد میشود، به خوبی واکس را جذب نماید.

تمام این مراحل که به ترتیب انجام شد نوبت به گرفتن قطعه میرسد که قطعه را با توجه به نیازی که دارید به گیلانس نزدیک میکنید تا عمل پرداخت به خوبی انجام گیرد. این عمل در پرداختکاری با نام گیلانس پرداختکاری رایج شده است.

فروش لوازم پرداختکاری در تهران با قیمت مناسب

فروش لوازم پرداختکاری در تهران با قیمت مناسب در مجموعه تک ستاره پولیش انجام میگیرد. لوازم پرداختکاری که به صورت عامیانه به آن پولیش میگویند. در این مرحله سطح و ظاهر لوازم وکالاهایی که تولید میشوند را تغییراتی بر روی آنها ایجاد نموده، سپس آماده ورود به بازار میگردد. از لوازم های پرداختکاری میتوانید علاوه بر استفاده در خودرو، در صنایع کاربردی دیگر نیز استفاده نمایید.

خرید انواع محصولات پرداختکاری علاوه بر آنکه نیاز به یک مجموعه معتبر دارد، به فروشنده معتبر نیز، نیاز دارد تا بتواند انواع محصولات را با ظاهر و کاربردهای متفاوت به مشتری ارائه دهد.

کاربرد پرداختکاری در صنایع مختلف

باید بگوییم کاربرد پرداختکاری در صنایع مختلف بسیار قابل اهمیت است، چون هر صنعتی از یک محصول منحصر به فردی برای محصولات خود استفاده مینماید. هرچقدر محصولات از زیبایی ظاهر برخوردار باشد میتواند تاثیر بسیاری بر روی عملکرد کالاها بگذارد. در تولید محصولات زیر، پولیش جزیی از مراحل ساخت محسوب میگردد.

  • در تولید و آماده سازی سنگ، سرامیک و دیگر مصالح ساختمانی استفاده میگردد.
  • در تولید محصولات وسازه های فلزی غیر آهنی استفاده میشود.
  • در آماده سازی لوازم مصرفی ساخته شده از فولاد
  • در صنعت شیشه، بلورسازی و حتی تولید نمودن ظروف و لوازم شیشه ای استفاده میگردد.
  • صنعت خودرو
  • صنعت چوب و حتی سازه های چوبی از جمله میز، مبلمان، سازهای موسیقی و لوازم زینتی استفاده میشود.

لوازم پرداختکاری و فروش لوازم پرداختکاری و نوع کاربرد آنها

لوازم پرداختکاری و فروش لوازم پرداختکاری نیز با توجه به نوع کاربرد آنها بسیار متفاوت بوده که در ادامه به برخی از تجهیزات و فروش آنها میپردازیم.

دستگاه پرداختکاری: این دستگاه، دستگاهی میباشد که جهت صاف و صیقلی نمودن انواع سطوح فلزی چوبی، فولادی، شیشه ای و غیره مورد استفاده قرارمیگیرد. دستگاه های پرداختکاری دارای انواع مختلفی هستند که میتوان به انواع دستگاه پرداختکاری موشکی تک فاز و دستگاه پرداختکاری موشکی سه فاز اشاره نمود. نمونه دیگری از انواع ماشین آلات پرداختکاری میتوان به دستگاه های پرداختکاری فلزات، طلا، پرداختکاری برنج، آلومینیوم، استیل، پرداختکاری مس، پرداختکاری نقره و حتی دستگاه های اتوماتیک و رومیزی اشاره نمود.

واکس پولیش: پس از آنکه عملیات پولیش جهت برداشتن لایه نازک از سطوح سازه و از بین بردن خط و خش انجام شد، نوبت به استفاده از واکس پولیش جهت براقی و زیبایی هرچه بیشتر محصولات میرسد. وجود واکس پولیش باعث میگردد تا یک لایه نازک جهت محافظت هر چه بیشتر محصول در برابر هرگونه شرایط جوی باشد.

واکس گیلانس: در صنعت پرداختکاری نام دیگر گیلانس، نمد میباشد که برای آبکاری و پرداخت انواع سطوح استیل، برنج و حتی آهن استفاده میگردد. واکس های گیلانس مواد مصرفی هستند که در هنگام پرداختکاری با گیلانس مورد استفاده قرار میگیرند.

واکس صنعتی

از دیگر واکس هایی که میتوان سبب جلادهندگی هرچه بیش تر محصولات استفاده نمود، واکس صنعتی میباشد که این محصول بی نظیر از نفت خام به دست آمده و در رنگ های مختلفی عرضه میگردند که بر اساس نوع رنگی که دارند کاربردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال میتوان به نمونه واکس سبز یا آبی اشاره نمود که جهت روکار و واکس قرمز یا واکس سفید برای نمد کاری استفاده میگردد.

واکس استیل: واکس استیل نوعی از واکس های پرداختکاری بوده که جهت صیقل دادن و براق نمودن سطوح استیل مورد استفاده قرار میگیرد.

واکس برنج: واکس برنج نیز برای محصولاتی که از جنس فلز هستند، برای پرداخت کاری استفاده میگردند. برای تمام محصولاتی که برنجی هستند باید از واکس برنج استفاده گردد.

واکس نمد: واکس های نمد عموما به رنگ های قرمز و سیاه میباشند که در هنگام پرداختکاری با نمد، کاربرد فراوانی دارند و برای براق نمودن سطوح مورد نظر استفاده میگردد.

عرضه انواع واکس پولیش با تنوع زیاد

دستگاه موشکی: همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد دستگاه های موشکی که در مجموعه تک ستاره پولیش توزیع میگردد به صورت تک فاز و سه فاز در دسترس مشتریان قرار میگیرند.

دستگاه گیلانس: دستگاه پرداختکاری میباشد.

گیلانس پرداختکاری در انواع و کاربردهای مختلفی تولید و قابل استفاده هستند که نمونه ای از آنها شامل:

گیلانس کنفی: جهت استفاده برای لایه برداری سطوح

گیلانس پارچه ای: جهت براق نمودن سطوح استفاده میشود.

گیلانس پارچه ای: براق کننده سطوح

گیلانس هزارلا آبی: این محصول جنس خشنی دارد.

گیلانس هزارلا زرد: گیلانس هزارلا زرد دارای بافت خشن بوده و برای پرداختکاری فلزات استفاده میگردد.

گیلانس هزارلا سفید: گیلانس هزارلا سفید بافت نرمی داشته که اصولا در مراحل نهایی پرداخت مورد استفاده قرار میگیرد.

گیلانس هزارلا قرمز: گیلانس هزارلا قرمز یک بافت متوس خشن دارد که جهت پرداخت کاری فلزات نرم استفاده میگردد.

راهنمایی در مورد خرید دستگاه پرداختکاری کوچک

از جمله راهنمایی در مورد خرید دستگاه پرداختکاری کوچک بدین گونه است که این دستگاه جهت پولیش نمودن سطوح استفاده میگردد و با کمک تولید میدان مغناطیسی، سطوحرا صیقلی میکند و عیب های آن را برطرف مینماید. این دستگاه برای سایش سطوح انواع فلزات، طلا، چوب و حتی سنگ استفاده میشود. و به صورت دو نوع رومیزی و اتوماتیک در بازار وجود دارند.

کلام آخر

اگر به دنبال یکی از تولید کنندگان دستگاه پرداختکاری و پولیش کاری هستید، پیشنهاد ما به شما این است که از محصولات تک ستاره پولیش محصولات خود را تهیه نمایید. عزیزان میتوانید از این مجموعه هم به صورت حضوری در تهران و هم غیره حضوری، محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. هم چنین میتوانید برای تعمیرات دستگاه پرداختکاری خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید. امیدوارم مقاله فروش لوازم پرداختکاری در تهران برای شما مفید بوده باشد.